حسینی، نماینده موافق کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت : از یاد نبردیم آنچه که امروز به‌عنوان دولت شاهد آن هستیم، پس از یک حادثه تلخ و براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی شکل گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسینی، نماینده موافق مجلس در ادامه افزود: اینکه انتقاد می‌شود برنامه‌ها تفضیلی و مدون نیست، اگر به این نکته توجه کنیم که انتخابات زودهنگام برگزار شده است، بخشی از کاستی اگر وجود داشته باشد، برطرف می‌شود.

او افزود: من این توفیق را داشتم که برنامه ۱۹ وزیر پیشنهادی را بررسی کنم؛ همانطور که آقای پزشکیان روی برنامه هفتم توسعه تأکید کردند، وزراء هم بر همین مبنا برنامه خود را تنظیم کردند. اینکه بگوییم برنامه ندارند، محل تردید است.

حسینی گفت: اگر رئیس جمهور و دولت موفق بشوند احکام برنامه هفتم را اجرا کنند، کافیست. ما نباید دوباره انتظار این را داشته باشیم که مسأله و موضوع جدید مطرح شود.

حسینی افزود: برنامه‌های رئیس جمهور را مطالعه کردم و دولت وفاق ملی نظر من را جلب کرد؛ در شرایطی که بیماری‌های اقتصادی کشور مزمن شده و مسائل امنیتی کشور عمق پیدا کرده است، آیا جز با وفاق ملی می‌توان اینها را حل کرد؟

کد خبر 874972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha